tjugotrefemtiosex

Söndag - Blev väckt runt halv tio imorse av min mor, min styvfar var snäll och hjälpte mig att färga den fula utväxten i håret, så nu är det finfint igen :) Äntligen.
"RING" står det i ett meddelande från Nadia, så jag ringer, då frågar hon om jag vill hitta på något, klart jag vill det.
Denne vecka känns det som att jag varit i Hallunda i princip varje dag ! Kan det stämma? Orkar inte tänka så mycket just nu haha. Men mycket har jag varit där iaf :). 
Nadia och jag bestämde oss för att ta cyklarna från hennes källare och cykla ner till privatbadet, underbart fint väder trots små rester av snön här och där. Men soligt och varmt var det !
När vi kom fram ställde vi ner cyklarna i sanden och satte oss ner.
(Jag vart kissnödig, går till skogen och påvägen dit ser jag ett stort nedfällt träd)
Vi tog med oss kameran och knäppte massa bilder vid det trädet iallafall. Jättefina ! Dock så är det på Nadias kamera (Glömde min här hemma) så lägger upp några utav de så fort hon vaknat till liv och skickat de till mig :).
Nu sitter jag faktiskt i min stora sköna säng med massoooor av kuddar ! Sjukt skönt, sitter väl och "njuter" av sista dagen på lovet. Som är slut... Suck, gått så snabbt, men känner ändå att jag hunnit med massor som man längtat efter och saknat, mysigt värre !
Men imorgon börjar allvaret och skolan, ta tag i plugget var det va? Yesbox !
Måste in på Fronter o se så jag inte har någon sovmorgon eller något. Vilket jag nog inte har men man kan ju alltid hoppas ;) eller hur?
I helgen som kommer blir det ju dop och så hoppas man på nåt mer härligt :) Ja, klart det blir :)
Nu ska jag se om jag hittar någon bild kanskeeee, sjukt tråkigt med ett inlägg utan bild ! Tycker jag :D
Och med det säger jag godnatt till er allihopa, ska smsa lite med en fin människa innan kanske, ja så blir det.
Puss !!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback