nollsjutjugoett

Idag, onsdag, har jag sovmorgon till 9:50, engelskan är inställd :D Såå gött !
Snart skall jag börja fixa mig i ordning för skolan och så. Sen ikväll är det ju bowliing as usual.
Slutar vid halv tre tror jag så dagen är inte speciellt lång, dock är längsta rasten på 30 minuter så det är inte mycket att hurra för. Sista lektionen är svenska - grammatikprov, yaaaay ! Eller nåt.
Satan vad trött jag är då. Jaja, ska väl byta från pyjamas och så nu och äta lite breakfast.
Gick inte o ladda upp bilden igår men här kommer bild på mig och mandiizzz som skrev igår !
Puss ! <3

Kommentarer
emmaws (a)

svar; hehe okej ;)

haft en bra start på veckan?



Blogg: http://emmaawhs.blogg.se/
2012-02-01 @ 20:04:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback