adertonfyrtiofyra

Men tjenna !
Känns som att det var åratal sedan jag sist skrev på denna blogg. Har både mått dåligt och haft mycket att göra och då har bloggen inte riktigt vart prio nr 1. Haft mycket att tänka på och mycket att reda ut så har bara blivit så att jag vart lite för mig själv. Nu skriver jag av mig lite grann :) Är rätt skönt.
Just nu sitter jag, rödtotten, uppe i Norrland, närmare bestämt Junsele. Hos farmor och farfar. Åkte hit med tåg o buss med en massa byten och så men det gick så bra så :) Kom hit i lördags och åker hem nu på söndag. Denna vecka har vi sportlov, skönt med lite ledighet sådär, paus med allt tufft en stund liksom. Och bara ta det lugnt :) Om man tänker efter nu är det faktiskt inte speciellt långt kvar till sommaravslutningen :D Nu är det sportlov, om en månad har vi påsklov, sen är det ju bara lite grann kvar ju !
Iallafall. Här uppe i norrland är det inte lika mycket trafik eller skrikande ungar. Inget snack om andra här i byn. Nej nu ljög jag, hehe. Nej men, i en liten by som denna går väl snacket runt som överallt annars, bara att det går runt lite mindre när det är så pass lite folk. Alla-känner-alla sådär. :)
Bowlat hela två gånger denna vecka, först i måndags och sen nu idag. Rätt kul även om man spelade med hallklot. Börjar förstå att jag inte är direkt bättre med mitt egna, får nästan skämmas när man får ungefär lika mycket i varje serie med ett hallklot. Jaja :D Igår for vi till strömsund till DollarStore, där allt kostar mellan 10 o 100 kr ! Billigt billigt, köpte saker runt 10-20 kronor ändå går kvittot på 240 kronor. ^^
MASSOR av kortspel och lär nog bli mer innan jag åker. Sen har jag även strax stickat klart en lila halsduk jag började med för 2 dar sen haha ! Kulkul, men det går ju snabbt så länge man inte har så mycket annat att hitta på så :) Men att man sen dragit på sig värsta förkylningen + mensvärken gör inte det hela så mycket bättre :) Jaja sånt går över så inget gnäll :D bara njuta av de sista dagarna på detta lov, sen kommer en GRYM vecka trots skola vecka 10 nästa vecka :D
Puss på eeeeer :D
Hittat massa bilder från i fjol och lite från nu, lite nya bilder :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback