:)

Korrigering:
Haha det blir en melodifestival-final-kväll iaf ! :D Tar då med mig datorn så vi kan ligga och glo på Big Brother med ! Gryyymt, aslänge sen jag träffade henne, wihoo. Nu ska jag slänga ner nåt att sova i, en tandborste, kaaanske lite smink. Sen duscha och göra mig i ordning ! Hörde att hon var här i Tullinge och snokade så får helt enkelt se om hon åker samtidigt som jag annars åker jag o hälsar på gammelmormor o träffar henne sen :) Ja, gammelmormor. Nej, så gammal är hon inte. 70+ nånting :) Vi är 4 generationer och alla 3 har fått barn i tidig ålder så :) Ni får en bild på oss alla !
fr. vänster. Jag, Mamma, Mormor, Gammelmormor.
Och så lilla lillasyster Ella :D
Pussis <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback