fjortonfemtiotre

Hejsan allihopa, sitter just nu och slappar i soffan. Lagat mat med pappa, det blir hemgjorda hamburgare med hemgjorda pommes, sjukt gott och är sjukt hungrig ! Skönt med helg iaf tycker jag, liten paus sådär :) Igår somnade jag på soffan när jag kom hem och sov FYRA timmar, haha fattar inte ! Sen vid tio gick jag o la mig i sängen, i morse vaknade jag strax innan tolv :P Helt sjukt :) Nu är klockan bara strax tre men känns som att den är typ 10 och känns som att jag skulle kunna gå o lägga mig nu haha, sjukt verkligen.
Och nu har jag faktiskt bestämt mig, har sagt länge att jag ska börja gymma men pengarna har gått till annat. Så nu den sista när jag får pengar ska jag direkt gå o köpa gymkort på Flex !
Kommer väl förmodligen inte hinna komma i form till sommaren men lite grann måste man ju kämpa för o få det man vill, komma i form är verkligen nåt jag vill och som behövs ! Så nu kör vi !!! :D
Nej nu är jag typ döhungrig så orkar inte skriva mer haha, maaaaaaaaaaaaaaat!!!
Puss <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback