nollettio

Tjatja. Jordens segaste dag i skolan idag. Kom hem o åt en bit pizza sen dess har jag legat i sängen o bara tagit de lugnt. Smsat lite grann bara. Gör knappt det alls längre.
I vilket fall som helst... hm.. imorgon, om jag mår bättre, åker jag nog till gammelmormor i Hallunda och hälsar på en stund, kanske passar på att träffa någon gammal vän. Inte träffat nån från min förra klass på hur länge som helst ;o Och idag fyller ju fina Nadia 18 bast ! Nicenice. Jaja, får se hur jag mår imorn bara så.. ! Jameeeen.
Legat och tjockat mig med lite cheez twisters och glott på Big Brother trots att det inte händer nånting. Haha.
Tror det blir sova säng nu, ingen som är tillräckligt social eller så nu heller så.
Godnaaaaaaaaaaaaaaaaaatt ! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback