sjuttonnollnoll

Hallojsan-hejsan ! Precis tillbaka hos Yasmina och Nadia, vart i Skärholmen och gått runt lite. Vi gjorde inte direkt nånting, Nadia hade tänkt o kolla på skor där till i sommar och så men vi drog till McDonald's istället, jag tog bara en mellan strips med två diper och en Cola, rätt gott :) Nadia och hennes kille proppade i sig hela 9 (!) cheesburgare ;o ;o ;o ;o Jag vart själv mätt på bara mina pommes. En glass tog jag med, McFlurry :) Mumsis. Innan vi drog fixade jag och Nadia hennes birthday-cake med banan och vanilj-fyllning med nougat-grädde och riven choklad ovanpå. Hon får gäster idag så blir gott med lite tårta och fika :)
Påvägen hem köpte Nadia en heliumballong som vi blåste i oss haha, såå kul.
En leopaaard ^^.
Menmen, gästerna kommer om cirkus tio minuter så :)
Sen ska jag väl ta och börja röra mig hemåt så småningom, skola imorn, sketakul !
Var länge sen jag var här, vart här en gång sen vi flyttade tror jag, så var lite kul faktiskt faktiskt faktiskt. :)
Men jag tycker vi får höras om en stund eller nåt :) Så vi kan fiika och ha det trevligt, skriver en gång till innan jag åker hem :) Massor av kisses <3<3
Visst är vi snygga som få ? ;) :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback