tjugofemtioåtta

Asdålig uppdatering, I know, men det är så det ligger till förstår ni.
Nu i helgen har det vart fullt upp, eller nåt haha. I fredags var det suuperfint väder så satt typ ute så mycket man kunde på rasterna för att det var så skönt :) Bjuder på en bild från det med :D
Sen åkte jag hem och packade ner lite snabbt de saker jag skulle ha med hem till Hanna. Bestämt filmkväll med Alva Amanda Hanna och Mirre hemma hos Hanna dårå. Mötte upp Hanna och Mirre i Huddinge och hyrde film o köpte massor av chips och godis, sen såg vi på skräckisen/thrillern Orphan. Asså brukar verkligen inte bli rädd för såna filmer men vid ett ställe i filmen hoppade jag verkligen till, helt sjuuukt. Men den var verkligen bra o bra gjord liksom :) Kolla på den om ni inte redan gjort det.
Esther, esther, esther. Coming to get ya !
Haha.
Idag vaknade jag klockan TVÅÅÅÅ. Herre min gud säger jag bara.
Jaja, nu smsar jag faktiskt med en människa, rätt galen människa dock men, visst är jag cool? ;) Jamen.
Nu blir det Bögbröder på 11an får se vem som åker ut då :)
Pusskramklapppåstjärtochsåvidare.
<3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback