sextontjugotvå

Hallå :) Nu blir det dubbel-inlägg för både igår och idag :) Skulle precis publicera inlägget när det började strula.
Igår, torsdag:
Torsdag idag. Inte gjort ett skit, tagit det lugnt precis som man ska på lov. Hehe :)
Hade jag inte vart så förkyld som jag är o känt mig så seg som jag känner mig hade jag nog gått utt o åkt lite på sparken. Bara för o fördröja tiden lite, menmen. Ska snart göra lite mat åt oss, stekt falukorv o makaroner, det är så lätt men ändå rätt gott :) Igår fick jag memma till efterätt haha. Trodde jag inte med tanke på att det är några veckor kvar till påsk, men antar att de haft kvar i frysen från i fjol.
Nu vill jag bli frisk. Så ni vet :)
Kollat på Big Brother hela veckan, ja de avsnitten som går på tv åtminstone. Även om det inte händer så mycket ibland så har man inget bättre för sig så är det rätt kul ändå, bara sitta o glo på folk instängda i ett hus liksom. :)
På söndag är det dags för hemfärd :D Tycker om o åka runt sådär, även om man är själv, som sagt kan det va kul även om man bara sitter, men är det mycket annat folk finns det mycket o se på, alla är ju så olika.
Spelat kort har man ju självklart gjort massor som varje dag sedan jag kom hit :) Spelar väl oftast chicago, det är nästan roligast. (Eller då har jag iaf chans o vinna ^^) haha.
Bjuder på någon egobild med kanske. Pusshaj :D
Idag, fredag:
Hemfärd om två dar yesyes :) Vaknade vid elva idag på soffan sen till lunch blev det havregrynsgröt. Nu har jag precis rört om lite i farmors hopkok, bröd tror jag det skulle bli, gott bröd. Farfar är o handlar, borde vara tillbaka alldeles strax. Spelat kort så mycket att man tappar räkningen. Hehe. Ritat har jag gjort oxå, inte nåt bra men, ett par som gifter sig vart det iaf. Får jag den o se bra ut på bild nån gång kanske den kommer upp här men förvänta er inget. Tack för mig pusshej :) ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback