fjortonfyrtiosex

Tja !
Satt och bubblade lite med finfina Yasmina, och vi tänkte ha en melodifestival-final-kväll hos henne ikväll, inte träffat henne på åratal känns det som, men det verkar inte bli nånting nu, tyvärr.. Men blir väl iaf te och dra hem till min gammelmormor iaf, får ju se om man träffar på några gamla vänner när man kommer dit kanske :).
Idag vaknade jag inte förrän tolv haha, vet inte ens vad jag gjort nu i två och en hav timme, segat galet, snackat i telefon som jag inte gjort på länge. Tänkte snart ta en dusch, bli lite fräsh, sminka mig, hoppa i käderna sen börja dra mig mot Hallunda. Får se tror nog jag äter på grillen där i Hallunda också (de har godaste kebaben, jag lovar ! ) åt kebab här i Tullinge men det var inte alls lika gott. Fortfarande krasslig i halsen, hostar lite grann, inte ont liksom. Och så mår jag lite bättre idag, blir bara jobbigt och sitta hemma och deppa och så, gå ut i friska luften och tänker jag inte på allt skit påverkar det mig inte, det är bara ibland det blir jobbigt om det inte går att sluta tänka på saker och så, u with me? Grejt :) Bjuder på en gammal finfin bild på finfina Yasmina och mig, x antal år gammal men varsågoooooooooooood :)
Pöss <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback