nittontjugotvå

Haha, sorry, igår hann jag inte skriva innan jag åkte från Nadia och Yasmina när jag insåg att jag hade tio minuter på mig att ta mig ner till bussen, vart lite spring-spring men jag hann ! Sen på tåget mötte jag Nordis haha, rätt kul. När jag väl kom hem blev det soffan och Big Brother. Som nu, haha. Känner mig som en liten mininörd sådär ^^. Är ju bara roande när man ändå har så tråkigt !
Idag hade jag omprov i matte, algebra. Aldrig fått omprov innan och hade C på alla prov förra terminen så kändes lite skumt :P Men gick helt ok iaf ! :)
Imorn ska klassen till nobel-museét, ska vara där vid nio så typ en halvtimmes sovmorgon !!! Alltid nåt ;)
Kanske inte så jättekul med museum men visst är det bättre än en 8 & 1/2 timmes lång skoldag, visserligen åker vi till skolan efter museét men inga vanliga lektioner liksom :) Sköönt.
Snart är det påsklov hörni ! Inte långt kvaaaar.
Pussar :)
<3
(Mitt hår ser alltid så jätterött ut på bild haha, don't know why :) )

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback